ČZ 150,125,Manet

Popis prací na magnetozapalování ČZ 125,150

1) Kompletní rozebrání všech možných částí

2) Očištění od mastnoty a nečistot v biologickém mycím boxu BIO-CIRCLE ®

3) Oprava všech částí, případně výměna za nové

4) Zásadní oprava spočívá v převinutí vysokonapěťové cívky. Původní VN cívka již po letech ztratila své elektroizolační schopnosti a  začíná probíjet po zahřátí nebo při zvýšené vlhkosti. Naše nové použité izolační materiály garantují elektrickou pevnost proti průrazu mnohonásobně  větší, než původní používané materiály. Výsledkem je perfektní funkčnost, odolnost a spolehlivost.VN cívky převíjíme na původní zrenovované navíječce ADAST Adamov, dále je cívka vakuově impregnována.Vždy měníme dosedací kontakt  na VN čidlo. Kontakt je nerezový a mírně zvětšený pro perfektní kontakt s čidlem, při natáčení celé desky ,při seřizování předstihu. Nerezový kontakt je na cívku ustavován  pomocí formovacího přípravku, který zaručuje vždy naprosto přesné a opakovatelné ustavení. Kostry na všechny VN a světelné cívky , vyrábíme nové z nového materiálu  na vlastním CNC zařízení.Důkladně zvažte nákup levných VN cívek /okolo 400kč/ ze zahraničí. Zvládnout technologii navinutí několika tisíců závitů drátem 0,05 mm není vůbec jednoduché. Taktéž použité elektroizolační materiály musí být mimořádně kvalitní. To vše má zásadní vliv na spolehlivost , odolnost a trvanlivost VN cívky v motorce. Je na posouzení každého z nás, jakou úroveň kvality je možno dosáhnout na tak technologicky náročném výrobku jakým VN cívka je,  za cenu 400kč. U nás kupujete pouze jednou.

5) Rotor magneta je zmagnetován na magnetizačním zařízení, které znovu navýší celkový výkon magneta a to velmi výrazně. Tam, kde bylo napětí před namagnetováním při 3000 otáčkách 4,2 V je nyní 7,6 V. Rozdíl je velmi patrný na svitu žárovky a samozřejmě na perfektním chodu na volnoběh. Atypický závit pro stahovák, který je často poškozen ,opravíme  závitníkem vyrobeným na zakázku.

6) Dalším důležitým krokem je seřízení magnetického odtrhu, tzn. kladívko přerušovače musí rozepnout v okamžiku, kdy je dosažen maximální magnetický tok v jádru VN cívky. Toto je na našich zrenovovaných magnetech nastaveno a není vhodné nastavení měnit. Vy v motorce nastavíte pouze předstih otáčením celé statorové desky. Z magneta po naší renovaci vedou dva dráty. Černý silnější je napájení žárovek 6 až 7 Voltů a červený slabší je tzv. chcípák, který slouží ke zhášení motoru.

7) Hotové magneto k Vám přichází tedy ve skvělé kondici a čeká již jen na vložení do Vaší motorky.

Cena za renovaci Vašeho magneta

  Cena Kč
ČZ 150,125 4880 Kč
Samotné namagnetování rotoru 280 Kč
Poštovné dobírkou 195 Kč

 

Potřebujete zachránit důležitý díl vašeho veterána?

Váš veterán potřebuje vyladit mouchy, ale nevíte si s ním sami rady?
Svěřte nám jej do odborné péče. Postaráme se o něj za vás.
Zavolat +420 602 584 910
Napsat zprávu

Ukázky a ceny renovací dynam motocyklových veteránů

Podívejte se na průběh i finální výsledky renovací dynam a magnet veteránů nejrůznějších značek a modelů. V detailech článků se dozvíte také orientační cenu konkrétních oprav.